lördag 23 april 2011

Lördag.

Kära Cissi.
Nu är det lördag och jag pluggar för fullt (Haha). Nej, faktiskt inte. Istället äter jag påskgodis, dricker kopp efter kopp efter kopp med min pappa eller springer en runda. Jag åker på loppis och handlar te-serviser och sitter i solen med min kusin och pratar om livet. Och livet är härligt! Tenta-schmenta, säger jag. Hur kan man bry sig om sånt när livet kallar och dessutom på ett så utstuderat sätt? Med sol och flera stycken plusgrader?! Man kan inte annat än erkänna sig besegrad... Och inte särskilt motvilligt heller.
Ta hand om dig vännen. Jag måste skynda mig ut i solen igen.

En styck kussebulle i solen.

2 kommentarer:

  1. Men, men, men! Vad glad, förvånad och, tja, jätteglad jag blir. Haha alltså!
    Lysande minsann, på det här sättet kan ju även jag hänga med i ert liv. Uppdateringar ofta, snälla? Så är jag helt med på noterna när jag åter sätter fötterna på Malmöitisk mark.
    TACK mitt gull:)
    / The Cecilia

    SvaraRadera
  2. Haha vad är detta. Får Cissi en egen blogg? Den ska jag såklart också börja läsa så jag inte missar något som händer här hemma. =)

    SvaraRadera